Skön helg 1/11

Helgen har varit mycket lugn. Har inte gjort något speciellt, bara varit hemma och pysslat.

Igår var sonen här och höll på med bilen hela dagen. Dottern kom hit när hon vaknade efter nattskiftet och åt middag.

Kvällen tillbringades framför tv:n. Det var Dansbandskampen, som maken vill se och sedan sappade vi på kanalerna till vi hittade en film vi såg på. Vi gjorde kväll rätt tidigt, ca 23.00 men det kändes enbart skönt.

Nu är maken i garaget och håller på med T-birden och jag tar hand om tvätt och strykning. Måste se över vad som ska packas. Jag åker till Finland med kunder nästa vecka, vi ska besöka några av våra fabriker, så det gäller att förbereda packningen noga så man har rätt kläder med sig. Det normala för mig är att packa kvällen innan jag ska iväg och då kan det bli lite tokigt ibland. Det har hänt att jag fått med tre par skor, två par jeans och fyra-fem tröjor när jag bara ska vara borta en natt. Nu när det blir incheckning av bagage på antal flygplatser inom och utanför landet gäller det att inte ha så mycket onödigt med.

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0