Stockholm tur och retur, 3/2-10

-4 grader

Det fungerade idag också. Ja, jag menar flyget. Var till Stockholm över dagen på ett möte och flygmaskinerna avgick i tid åt båda hållen. Har funderat på och kommit fram till att hos vissa flygbolag stämmer det att man får det man betalar för.
Jag fick en höjning av blodtrycket vid 15-tiden idag när ovädret började dra in över Stockholm, men som tur var hann jag åka hem innan det började bli för besvärligt. Jag hade i alla fall tagit med medicin, tandborste och mascara om det återigen skulle bli en ofrivillig övernattning.

I morgon ska jag till vårdcentralen och göra en dygnsmätning av blodtrycket, tur att det inte var igår jag började mätningen då hade den nog exploderat när tankarna kom att jag faktiskt kunde bli kvar i huvudstaden.

Nu är det dags att tagga ner för idag. Jag klev upp kl 04.30 i morse och nu börjar jag känna mig trött.

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0