Avklarad helg 18/1-10

-2 grader

Så var den här helgen avklarad och arbetsveckan börjat igen.
Festen i lördags var otroligt trevlig. Vi blev bjudna på taccos och det satt perfekt. Drycker fanns det också massor av så det var bara att äta och dricka. Allt var jättegott och fint ordnat. Vi stannade kvar till 01-tiden tror jag. Jag får passa på att tacka Karin G, för det var nog hon som såg till så vi kom hem i lagom tid. Kent o Ella, Håkan o Karin åkte med oss hem, det var maken som var chaufför.
Söndagen var ingen höjdare precis, vaknade vid halv nio tiden och då var det bara att kliva upp. Varför kan jag inte få sova ut när jag varit på fest. Alltid samma visa, vaknar tidigt när jag inte behöver. Maken som alltid är uppe tidigt for till garaget och gjorde nåt med bilen. Själv satt jag i fåtöljen nästan hela dagen. Det¨låg en lapp på köksbordet att dottern låg och sov på sitt gamla flickrum och ville bli väckt för hon skulle iväg jobba på dagen. Jag hade inte märkt att hon kom hem till oss efter jobbet, hon hade kommit vid 8-tiden på morgonen sa maken.
Efter jobbet idag åkte jag och dottern iväg och fixade ett nytt internet till henne. Snön formligen vräkte ner när vi åkte hem. Pratade med maken som är ute jobbar och han säger att enligt SMHI ska det inte komma mer än 3 cm snö ikväll. Hoppas dom har rätt nån gång. Jag är dötrött på snö nu.

Till S:
De tårar man sväljer är mycket bittrare än dem man fäller.


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0