Vaknat till igen 5/1-10

Så börjar det då bli slut på helgerna och all stress som det fört med sig både före och efter jul. December var en otroligt stressig månad. Mycket jobb, många resor i jobbet och den fritid som fanns gick åt till julklappsinköp och allt annat som man "bara måste" göra inför julen. Nu har jag haft ett antal dagar ledigt så nu ska snart batterierna vara laddade igen.

Tittar jag tillbaka på år 2009 tycker jag att det varit ett ganska bra år. Mycket jobb, många roliga upptåg med jättetrevliga kamrater.

Nu skriver jag 2010 och hoppas naturligtvis att detta ska bli ett bra år. Inbokat redan nu är ju solsemester i april med några av galenpannorna, dvs Lucia o Ingela, Kenta o Ella, Hasse o Titti.

//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0